FAQ (často kladené dotazy)
Obecné
- Kde najdu zakoupený voucher?
Ve vaší e-mailové schránce. Doba jeho doručení se může lišit podle zvolené platební metody:
Při zaplacení kartou on-line vám voucher dorazí za pár minut.
Při platbě převodem voucher očekávejte do 3 dnů. - Nemohu najít e-mail se zakoupeným voucherem.
To se stává. Občas se zatoulá do složky Spam, Promo či do hromadné pošty.
- Do jaké doby mohu voucher využít?
U každé akce se platnost voucheru liší. Lze ji ale snadno najít – stačí se podívat na dolní část již zakoupeného voucheru nebo do pravé horní části stránky u jednotlivých akcí na našich webových stránkách.
- Mohu zažádat o prodloužení platnosti voucheru?
Je nám líto, ale prodloužení platnosti v drtivé většině případů není možné. Může být prodloužen jen zcela výjimečně a pouze se souhlasem poskytovatele služby.
Pokud už jste voucher uplatnili nebo je po uvedené době platnosti, není možné ho dále prodloužit. - Jak mám uplatnit voucher?
Pokyny pro uplatnění naleznete na vašem voucheru. Většinou je nutné kontaktovat poskytovatele služby a domluvit se s ním na termínu pobytu či služby. Kontaktní údaje poskytovatele naleznete v levé dolní části voucheru pod „Vystavitel“.
- Podmínky stornování
Voucher je možné stornovat ve 14denní zákonné lhůtě. V takovém případě vám budou peníze vráceny zpět do 10 dnů.
- Chyba při vytváření objednávky, nedaří se mi dokončit objednávku, platba kartou - zamítnuto
Platba kartou bývá zamítnuta, pokud nemáte povolené platby kartou na internetu nebo pokud jste překročili nastavené limity karty. V takovém případě si zkontrolujete nastavení své karty v internetovém bankovnictví nebo přímo u vaší banky.
- Při platbě převodem jsem udal/a chybný variabilní symbol.
Pokud při platbě převodem zadáte chybný variabilní symbol, platba se nespáruje s objednávkou a neobdržíte voucher. V takovém případě stačí zaslat doklad o úhradě platby na naši zákaznickou podporu (e-mail: podpora@bigzoom.cz).
- Kde zjistím volné termíny hotelů a penzionů?
O volných termínech vás budeme informovat do 24 hodin od zaplacení objednávky.
- Jak zjistím Vaše číslo účtu při platbě převodem na účet?
Naše číslo účtu najdete v e-mailu, který vám přijde po dokončení objednávky. Naleznete ho také na https://www.bigzoom.cz/kontakty.
- V objednávce byla zadána chybně e-mailová adresa. Lze to opravit?
Jistě! Stačí kontaktovat naši zákaznickou linku na telefonním čísle +420 775 864 145 nebo na e-mailu podpora@bigzoom.cz.
- Během objednávky jsem vybral/a termín rezervace, ale nepřišel mi potvrzující email.
Pokud jste zvolil/a formu úhrady platbou předem, rezervace je potvrzena až po připsání finančních prostředků na náš bankovní účet, což může trvat i 2 až 3 dny.
- Objednal/a jsem si pobyt s rezervací termínu, ale obdržel/a jsem odpověď, že zvolený termín není dostupný. Nabízené náhradní termíny mi nevyhovují.
Nemějte strach, i na tyto případy pamatujeme. Pokud vám termíny nevyhovují, vrátíme vám vaše finanční prostředky v plné výši.
Objednávka
Rezervace termínů
Pokud máte jiný dotaz, jsme k vám dispozici každý všední den od 08:30 do 17:00 na telefonním čísle +420 775 864 145 nebo na e-mailu podpora@bigzoom.cz.